شناسه خبر : 104994
شنبه 06 آبان 1402 , 17:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با هدایت مدیر دبیرستان نامجو انجام گرفت

ضرب و شتم و اهانت به دختر شهید در بندرعباس 

اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان سابقه تشجیع جریان ضدانقلاب در مقابل خانواده شهدا و ایثارگران را در پرونده خود دارد و استاندار هرمزگان با گماردن مدیری تایید نشده...

فاش نیوز - به رغم تردید در خصوص انتشار خبر ضرب و شتم معلم دبیرستان نامجو در شهر بندر عباس و انتظار برای اقدام موثر آموزش و پرورش استان در این زمینه، متاسفانه با بی‌عملی و مماشات مشکوک مسئولان ذیربط، در اقدامی گستاخانه، امروز نیز این معلم ارزشی و دلسوز را در همان مدرسه مورد بی احترامی قرار داده اند.
مدیر این مدرسه و یکی از مدیران مساله‌دار این استان نه تنها از کرده خود پشیمان نیستند بلکه با هدایت جریانی به اسم اولیا دانش آموزان! حرف های خود را از زبان مردم بیان می کنند.
مساله آموزش و پرورش استان هرمزگان و مدیر کل بی‌تدبیر این استان که البته سوابق خیلی خوبی هم ندارد، روز به روز بغرنج‌تر می شود و رئیس بازرسی و رییس حراست آموزش و پرورش این استان نیز خود مقصر اصلی این بی‌حرمتی ها هستند.
هفته گذشته مدیر دبیرستان نامجو بندرعباس یک فرزند شهید معلم قرآن با سی و یک سال سابقه را با لطایف الحیلی به مدرسه می کشاند و به بهانه اعتراض اولیا به سخنان او درباره حجاب، درب نمازخانه را روی او قفل می کند و تعداد زیادی دانش آموز اکثرا کشف حجاب کرده را به جان او می اندازد و پشت درب قفل شده، او را  مورد ضرب و شتم قرار می دهند.
اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان سابقه تشجیع جریان ضدانقلاب در مقابل خانواده شهدا و ایثارگران را در پرونده خود دارد و استاندار هرمزگان با گماردن مدیر تایید نشده در وزارت آموزش و پرورش باید پاسخگوی این نابسامانی باشد.
گفتنی است مدتی پیش نیز ممانعت از اقامه نماز در یکی از مدارس این استان توسط شخص رییس بازرسی آموزش و پرورش استان، جنجال به پا کرد. وی گفته بود چون اسناد محرمانه داخل اتاق مدرسه بوده است کسی حق نداشته آنجا نماز بخواند. 
این بار ضرب و شتم معلم قرآن و دینی و سکوت معنادار مدیران استانی نشان از نفوذ سازمان‌یافته حرکت های سکولار در برخی نهادهای فرهنگی کشور دارد.
از وزیر آموزش و پرورش انتظار می رود در شرایطی که خود وی از خانواده ایثارگران است، تکلیف این بی‌حرمتی ها را یک‌سره کند.

اینستاگرام
خاک بر سر ما که نشسته ایم و نظاره گر کتک خوردن فرزندان یاران شهیدمان هستیم !!!!!!
مگر نماز خونه جای نگهداری اسناد محرمانه است
چه اسناد محرمانه مگر مدرسه اطلاعات است
مگر مدرسه حفاظت اطلاعات است
به حق چیزهای ندیده و نشنیده
متاسفانه در چندسال اخیر اکثر نهادها و سازمان‌های دولتی با بنیاد شهید زاویه دارن و بنیاد شهید با خانواده شهدا و ایثارگران زاویه داره وقتی فرزند شهید تو بنیاد شهید بخاطر اینکه گفته چرا ساعت ده صبح صبحانه می‌خورید و کار ارباب رجوع رو انجام نمیدید کتک میخوره چه انتظاری میشه داشت از دیگران ....حالا ما هی به این بی حرمتی ها اعتراض کنیم چه اتفاقی می‌افته وقتی میبینیم انگار این بی احترامی ها سازمان یافته هستش وتو بنیاد شهید هرکاری دوست دارن انجام میدن .... متاسفانه آقای رییسی هم اصلا این حرفها رو نمی‌بینه یا مشاوران ایشون بهشون گزارش درست نمیدن ...به قول معروف چی فکر میکردیم چی شد !!!!! با اومدن این دولت فکر میکردیم که این کم کاری ها نسبت به خانواده شهدا تموم میشه ولی بدتر شد ...
نهاد ها همیشه با ایثارگران زاویه داشتند
این نمونه ای
از ضعف قانون گذاری مجلس ودولت انقلابی است .
مدارس مهمترین محل برای نفوذ فرهنگی دشمن است
از آنجا غافل شویم ضربه جبران ناپذیری به نسل آینده وارد می شود...
اون خانمی که شما میگید فرزند شهیده اگه می‌دیدید که چطور با ما دانش اموزان رفتار کرده از این نظر های خود پشیمان میشدید چطور اشکال نداره که یه معلم به دانش اموزان بی‌احترامی کنه ولی دانش اموزان نمیتونن از حق خودشون دفاع کنند من واقعن برای شما خانم محمدی که این تور با ما دانش اموزان حرف میزنید متاسفم که به جای اینکه بیاید کار خودتون یعنی تدریس رو انحام بدید میاید و به ما دانش اموزان بی‌احترامی میکنید و من بعنوانه یک دانش اموزی که روز اول مدرسش با همچین معلم بد دهنی اشنا شدم متاسفم و برای خانم رحیمی که به خاطر تو خانم محمدی اخراج شد
يعني براتون متاسفم که نظر منی که اونجا بودم رو نمیزارید بجاش نظر یه مشت بسیجی رو میزارید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi